Comezi & Plăți

Pot comanda produse dacă nu locuiesc în Europa?

Nu, nu livrăm colete în afara Europei.

Ce modalități de plată acceptați?

În prezent, acceptăm următoarele modalități de plată:

  • Visa
  • MasterCard
  • Trasnfer bancar
  • Giropay (Germania)
  • SOFORT Banking (Germania)
  • iDEAL (Olanda)
  • Mister Cash (Belgia)

Plata mea a eșuat, ce ar trebui să fac?

Dacă plata nu s-a efectuat, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții. Angajații noștri îți vor oferi ajutor rapid și discret. Adresa noastră de e-mail este [email protected]. Numărul nostru de telefon este +41 61 588 03 13. Poți găsi o listă completă a tuturor opțiunilor de plată disponibile pe pagina noastră Modalități de Plată. Dacă plătești prin transfer bancar, nu uita să menționezi numărul comenzii, care începe cu B00.

Încerc să efectuez plata pentru comanda mea. De ce nu pot vedea nicio opțiune de plată?

Opțiunile noastre de plată nu vor fi afișate decât dacă a fost atinsă suma minimă necesară pentru a plasa o comandă. Deși, pentru consum personal, primim comenzi de toate mărimile, pentru comenzile angro este necesară o comandă minimă de 250 EUR (fără TVA).

Pot plăti cu un card de credit preplătit?

Din păcate, furnizorul nostru de plăți nu acceptă cardurile de credit preplătite.

Este posibil să plătesc cu un card care provine dintr-o țară diferită față de țara în care are loc plata?
Nu, din păcate, acest lucru nu este posibil. Codul securizat 3D de pe cardul tău va genera, din motive de securitate, o încercare eșuată de a comanda.

Comanda mea a fost anulată/plata cu cardul a eșuat, ce ar trebui să fac?

Din păcate, din motive necunoscute, nu am putut capta suma (totală) de pe cardul tău. Din motive de securitate, furnizorul CC nu va comunica niciodată motivele. Dacă suma a fost „debitată” din contul tău, furnizorul CC va restitui suma în termenul legal. Îți recomandăm să plasezi o nouă comandă și să încerci o altă modalitate de plată.

Aș dori să efectuez plata prin transfer bancar, este posibil?

Da, acest lucru este posibil. Asigură-te că efectuezi un transfer internațional (SEPA). Informațiile noastre bancare sunt:

  • IBAN: CH94 0029 2292 1699 8260 J
  • Swift/Bic: UBSWCHZH80A *
  • Numele băncii: UBS Bank

*În unele cazuri, banca poate ajusta codul BIC la 40A; dar nu e nicio problemă. Nu uita să menționezi numărul comenzii tale, B00XXXXX, în subiectul transferului bancar.

Transferul plății bancare poate dura până la 1-2 zile lucrătoare; vei primi un e-mail dacă plata ta a fost acceptată

 

Nu ai găsit răspunsul căutat?

Contactează-ne

 

Telefon

Luni - Vineri: 08:00 - 16:30
 

Chat

Luni - Vineri: 08:00 - 16:30

Căutare produs