Politica de returnare

Aici, la Cibdol, dorim să ne asigurăm că experiența ta este una excelentă. De aceea, dacă nu ești complet mulțumit/ă de produsele pe care le-ai comandat, ai opțiunea ca în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării să le returnezi.

Plățile

Te rugăm să reții faptul că Cibdol nu ia plata de pe cardul tău înainte de expedierea produsului. Dacă dorești să anulezi o comandă înainte de expedierea produsului, te rugăm să ne contactezi DE ÎNDATĂ.

Condiții de returnare

Toate articolele trebuie returnate în ambalajul lor original - sigilate, nedeschise, neutilizate și nedeteriorate (dacă este cazul).

Returnarea produsului

Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să contactezi un membru al echipei noastre de relații cu clienți prin e-mail la adresa [email protected]. Doar după ce ai discutat despre acest aspect cu un membru al echipei noastre, poți returna un produs. Dacă produsul tău este deteriorat, suntem bucuroși să-ți trimitem un înlocuitor, de îndată ce articolul original a ajuns înapoi la noi și a fost inspectat. Trebuie să ne informezi în termen de 14 zile de la primirea produsului că dorești să îl returnezi. După ce ai discutat despre acest aspect cu un membru al echipei noastre, trebuie să returnezi produsul în cel mult 14 zile.

Adresa de retur:

Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
Olanda

Termen de valabilitate

Perioada de valabilitate a produsului este înscrisă pe sticlă. Fiecare sticlă de ulei CBD are un anumit termen de valabilitate, așa că trebuie să verifici sticla proprie.

Înlocuiri

Dacă produsul tău a fost deteriorat în timpul livrării, trebuie să ne informezi în termen de 7 zile de la data când produsul a ajuns la adresa ta. Poți folosi adresa de e-mail menționată mai sus pentru a ne aduce la cunoștință orice daune (cu poze). Odată ce produsul a ajuns înapoi la noi, îl vom inspecta și vom trimite un înlocuitor, dacă este cazul.

Ce să faci cu bunurile deteriorate

Dacă primești un produs deteriorat, te rugăm să îi faci poze imediat. Asigură-te că bunurile sunt ambalate în mod corespunzător pentru călătoria lor înapoi la noi și, odată ce ai discutat despre acest aspect cu serviciul nostru de relații cu clienții, trimite bunurile înapoi la noi pentru inspecție.

Restituiri

Dacă a fost solicitată o restituire, după returnarea unui produs în depozitul nostru, un membru al echipei noastre va inspecta produsul, pentru a se asigura că acesta îndeplinește condițiile de mai sus. Dacă a fost aprobat în timpul inspecției, o restituire va fi emisă. Dacă este posibil, banii vor ajunge înapoi la tine prin metoda de plată inițială, sau vor fi preschimbați în credit pe care îl vei putea folosi în magazinul nostru.

Te rugăm să reții:

• Costurile de returnare suportate de client nu sunt restituibile, cu excepția cazului în care produsul a fost livrat deteriorat.
• Satisfacția clienților noștri este foarte importantă pentru noi, așa că dacă nu ești mulțumit/ă de un produs, vrem să ne informezi. Te rugăm să ne contactezi la adresa [email protected]


Căutare produs