Comezi & Plăți

Pot comanda produse dacă nu locuiesc în Europa?

Nu, nu livrăm colete în afara Europei.

Ce modalități de plată acceptați?

În prezent, acceptăm următoarele modalități de plată:

  • Visa
  • MasterCard
  • Trasnfer bancar
  • Giropay (Germania)
  • SOFORT Banking (Germania)
  • iDEAL (Olanda)

Plata mea a eșuat, ce ar trebui să fac?

Dacă plata nu s-a efectuat, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții. Angajații noștri îți vor oferi ajutor rapid și discret. Adresa noastră de e-mail este [email protected]. Numărul nostru de telefon este +41 61 588 03 13. Poți găsi o listă completă a tuturor opțiunilor de plată disponibile pe pagina noastră Modalități de Plată. Dacă plătești prin transfer bancar, nu uita să menționezi numărul comenzii, care începe cu B00.

Comanda mea a fost anulată/plata cu cardul a eșuat, ce ar trebui să fac?

Din păcate, din motive necunoscute, nu am putut capta suma (totală) de pe cardul tău. Din motive de securitate, furnizorul CC nu va comunica niciodată motivele. Dacă suma a fost „debitată” din contul tău, furnizorul CC va restitui suma în termenul legal. Îți recomandăm să plasezi o nouă comandă și să încerci o altă modalitate de plată.

Aș dori să efectuez plata prin transfer bancar, este posibil?

Da, acest lucru este posibil. Asigură-te că efectuezi un transfer internațional (SEPA). Informațiile noastre bancare sunt:

  • IBAN: NL61 INGB 0388 5835 41
  • Swift/Bic: INGBNL2A *
  • Numele băncii: ING Bank

*Nu uita să menționezi numărul comenzii tale, B00XXXXX, în subiectul transferului bancar.

Transferul plății bancare poate dura până la 1-2 zile lucrătoare; vei primi un e-mail dacă plata ta a fost acceptată

 

Nu ai găsit răspunsul căutat?

Contactează-ne

 

Telefon

Luni - Vineri: 08:00 - 16:30
 

Chat

Luni - Vineri: 08:00 - 16:30

Căutare produs